zondag 16 november 2014

Kraam kadootjes

Afgelopen weken heb ik ook gewerkt aan kraam kadootjes (jullie kennen dat vast wel, dat je met 5 dingen tegelijkertijd bezig bent).

Ik heb een rammel-konijn gehaakt, maar deze kan ik jullie nog niet laten zien. Pas als hey baby'tje geboren is kan ik de foto's plaatsen.

En ik heb een bungelgiraf gehaakt. Deze keer niet in geel met bruin, maar in zilvergrijs met roze stippen en hoorntjes. Je raadt het al, het is voor een meisje. Ik vindt 'm wel leuk geworden en ben van plan om er ook nog een met blauwe stippen en hoorntjes te maken.



Fijn weekend,
Monique


7 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar, ik ben ook met meerdere haakdingen bezig.
    En dan komt er alweer zoveel leuks voorbij, wat ik dan ook nog wil gaan maken. Het girafje is echt superleuk. Zo mooi ook in grijs en roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk zo, in deze kleurtjes!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zo, die kleurtjes!! En ja, herkenbaar om met verschillende dingen tegelijk bezig te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De giraf in het zilvergrijs. Hoe bedenk je het. Hij is echt prachtig. Ik ben benieuwd naar het speeltje voor de baby.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelfs in zilvergrijs met roze stippen blijft hij geweldig leuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen