donderdag 11 juni 2015

Meet en Greet bij Koperdraadje in Albasserdam

Van de website van Koperdraadje (www.koperdraadje.nl):

 

 A.s zaterdag 13 juni is er een "meet & greet" (ontmoeten en begroeten) met Monique Vos, de schrijfster van het nieuwe boekje:

"Bungelknuffels groot en klein".

Monique is van 13.00 tot 15.00 uur in de winkel!
Er is die dag ook een leuke katoen aanbieding....



Voor iedereen die zin (en tijd) heeft; Koperdraadje is te vinden aan:

Scheldeplein 15, 2953EV Alblasserdam

 Telefoonnummer: 078-6930333 

 
Wie weet, tot zaterdag!
 
Groetjes,
Monique
 

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe boek!! Zal vast een toppertje zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik verheug me op je nieuwe boekje,het zou onderweg zijn!Dat wordt brievenbus in de gaten houden!
    Ik wens je een super leuke zaterdagmiddag toe!
    gr.Frouwien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb net je boekje gekregen en gauw even doorgebladerd! Wat een schatjes en zo leuk!
      grfr

      Verwijderen
    2. Dank je. Hopelijk heb je veel haakplezier met het maken van de bungels met hun kleintjes.

      Verwijderen
  3. Is een super leuk boekje.
    Valt me wel op dat bij alle haaksels de verkeerde kant buiten zit, heb je daar een bedoeling mee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik haak gewoon binnenste buiten. Het lukt me ook niet om andersom te haken. Maar voor de patronen maakt dat helemaal niets uit. Mijn proefhaaksters haken wel allemaal "goed".

      Verwijderen
  4. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you for your nice remark. Good to hear that my blog makes a difference.

      Verwijderen