vrijdag 13 november 2015

Ontmoeting met Esther Emaar

Laatst heb ik een rode minirumi laten zien hier op mijn blog. Deze heb ik gehaakt naar een patroontje van Esther Emaar. Ze heeft nog een aantal leuke (gratis) patroontjes ontworpen, zie haar website: House of Creations. (en haar facebook groep: Fantirumi's and more).



Deze minirumi's worden gehaakt om een leeg Emte-ei. Deze poppetjes kunnen dan ingeleverd worden bij Esther en zij zorgt dan dat ze naar Villa Pardoes gaan (van de Efteling). Omdat hier in het zuiden veel Emte winkels zijn, is er afgesproken om de lege eieren per filiaal in te zamelen. Ik heb ook een filiaal voor mijn rekening genomen. De mensen hebben super veel gespaard voor Villa Pardoes en ik had vorige week dan ook ontzettend veel zakken met lege Emte eieren in mijn woonkamer staan. Omdat ik geen opslag voor deze eieren heb, had ik gevraagd of ze ergens anders opgeslagen konden worden. Esther en Niekie hadden afgelopen zaterdag een rondje Brabant om overal eieren op te halen en ze kwamen als laatste bij mij. Het was harstikke leuk om Esther zelf te ontmoeten. Zij wist nog niet toen ze bij mij thuis kwam, dat ik de bungelknuffels had ontworpen.
Het was super leuk om elkaar te ontmoeten en over haken, ontwerpen en haakpatronen te praten. Uiteindelijk hebben we nog vreselijk gelachen toen we geprobeerd hebben om alle eieren in de bestelbus te proppen. Dit is uiteindelijk niet gelukt (er bleven nog 2 kleine zakken over). Het was al met al een geslaagde avond, super leuk om een medeontwerpster in het echt te ontmoeten.
 
Op het moment werk ik aan Frozzy. Als ik ze af heb zal ik ze zeker showen.
 
Fijn weekend,
Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten