dinsdag 18 juli 2017

Miss Wooly

Toen dit patroontje net uitkwam heb ik het meteen gekocht. Ik vond het zo'n schatje dat ik 'm wel moest maken. Maar na een paar african flowers gemaakt te hebben, belandde het haakwerk in de kast.

Bij het inpakken voor de vakantie kwam ik het weer tegen. Nu ben ik er dan toch eindelijk aan begonnen. Na elke toer draadjes instoppen vind ik een erg vervelend werkje. Maar ik heb besloten dat ik het nu door ga zetten en het schaap af ga maken.

groetjes,

Monique

2 opmerkingen:

  1. Pfff... inderdaad, die draadjes wegwerken zijn altijd zo'n werk. Maar achteraf wordt je er wel voor beloond, als je het resultaat ziet.
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, zo'n projectjes hebben we allemaal wel ergens opgeborgen. Maar nu zal miss wooly wel af geraken denk ik, mooie kleurtjes heb je gebruikt en draadjes wegwerken probeer ik meestal meteen te doen door ze met de haaknaald achterin door te trekken door de steken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen