vrijdag 19 oktober 2018

Mozaiek

Deze keer wil ik jullie iets anders laten zien dan haakwerk. Voor het 55 jarig bestaan van mijn werk, heb ik dit mozaïek werkstuk gemaakt. Ik werk bij Jan van Erp Tegels & Sanitair. Omdat we een leuk persoonlijk cadeau wilden voor het feest, kwamen we al snel uit op mozaïeken. Helaas is de kleur van het logo niet voorradig bij ons in de winkel (wie wil er nu paarse tegels in zijn badkamer), dus hebben we andere tegels genomen die samen een mooi geheel vormden. Dit is het geworden.
We hebben de tegels gewoon met een hamer kapot geslagen en met een tangetje eventueel wat bijgewerkt, zodat de stukjes de juiste vorm kregen. Het bord is 65 x 30 cm.
 
Fijn weekend,
Monique

1 opmerking:

  1. Heel leuk. Ik heb net zelf ook voor 't eerst een mozaïek gemaakt en vond het zeker voor herhaling vatbaar!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen