woensdag 12 december 2018

Net op tijd af

Mijn ouders zijn morgen 50 jaar getrouwd! Dit gaan we klein vieren omdat mijn vader de ziekte van Alzheimer heeft en eigenlijk niet meer weet dat hij getrouwd is en al helemaal niet meer met wie hij getrouwd is. Maar mijn moeder wilde dit heugelijke feit toch niet ongemerkt voorbij laten gaan. Speciaal voor hun trouwdag heb ik deze vogeltjes gehaakt. Ik krijg tegenwoordig niet zoveel meer uit mijn handen, dus het was toch nog een heel werk om vanmiddag de vogeltjes in elkaar te zetten, oogjes te borduren en ze samen in het hartje te krijgen. Maar het is weer gelukt. Nu maar hopen dat ze er blij mee zijn.

Fijne avond,
Monique

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd. Vijftig jaar getrouwd is echt bijzonder. Goed om het te vieren voor jouw moeder, die wel alle herinneringen aan haarzelf en jouw vader in goede tijden heeft.
    Je hebt een lief cadeau voor jouw ouders gemaakt.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je het paartje op tijd af hebt gekregen. Tuurlijk vieren, het is echt een mijlpaal!
    Jammer van/voor je vader, maar je moeder beseft het nog goed. Fijn dat jullie het toch vieren. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen