zaterdag 7 december 2019

Te laat

Ik was heel enthousiast begonnen aan een winterCAL. Het eerste deel (het kerstboompje) had ik snel af. Het tweede deel wilde ik niet haken omdat ik dat niet ga gebruiken, dus op naar het derde deel.
Dat waren de 2 rondes voor de onderkant van de iglo. Door tijdgebrek heb ik hier super lang over gedaan. Uiteindelijk toch nog het volgende deel gekregen en de iglo verder af gehaakt. Ook dat koste veel tijd, die ik niet heb. Nu heb ik gelukkig nog het vijfde deel gekregen, maar de rest van de delen gaan helaas aan mijn neus voorbij. De CAL is afgelopen en ik ben gewoon te laat..... Als ik heel graag wil, kan ik het patroon nog wel kopen. Eerst maar eens de zeehondjes en pinguïns van deel 5 haken. Wellicht is mijn winterlandschap dan al wel compleet.

Fijn weekend,
Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten