zaterdag 17 oktober 2020

Mijn Mandala is af !!!

 Ja hoor, het is gelukt. Mijn mandala is af. Ik heb net als velen van jullie de Meu Mundo gehaakt. Begonnen met het filmpje van Jolanda's haakwereld en het patroon bij de hand. Het is blijkbaar helemaal niet moeilijk om zo'n tekening te lezen als je eenmaal weet wat de tekens betekenen.

Mijn mandala is gehaakt met haaknaald 2,5 en is opgespannen in een ring van 1m.

Deze foto is om een indruk te geven hoe groot ie is.
Ik heb intussen een nieuwe twirl besteld. Deze keer de pasteltint in lila. Nu ga ik een iets kleinere mandala maken voor de kamer van mijn jongste dochter.

Fijn weekend,
Monique


3 opmerkingen:

  1. Eerst leek er maar geen kleurovergang te komen, nu heb je deze schitterende mandala aan de muur hangen. Wat is 'ie mooi geworden! En de kleuren zijn uiteindelijk ook helemaal goed gekomen. Wat zal je dochter blij zijn als zij ook een mandala krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is hij geworden, kijk hem daar eens stralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik heb ook deze mandala gehaakt en hij hangt prachtig aan de muur. Groetjes,
    Arzu

    BeantwoordenVerwijderen