donderdag 7 mei 2015

Zeepaardje

Mijn tweeling was gister jarig. Ook al werden ze 13 jaar, ze zijn nooit te oud voor een gehaakt knuffeltje. Joa wilde een aantal jaar geleden graag een aquarium voor haar verjaardag. We hebben nu een aquarium in de woonkamer, maar niet op haar slaapkamer zoals ze eigenlijk wilde. Nu ik toch inktvisjes en visjes voor school aan het haken ben, dacht ik dat ik voor haar een gehaakt aquarium kon maken. Ik heb 2 mega glazen potten weten te scoren. In zo'n pot kunnen meer dan een visje, dus hier kon ik mooi een aquarium van maken. Er moest natuurlijk wel een zeepaardje in. Dat is net zoiets als een prinses in een sprookje hoort. Maar ik kon geen klein patroon van een zeepaardje vinden, dus zelf maar iets bedacht. Dit is 'm geworden, toch nog vrij groot (gehaakt met haaknaald 2);

 
 

 
Hier zit het zeepaardje nog alleen in de glazen pot. Ik zal proberen om morgen een foto maken van het complete aquarium (naast een glazen groetenpot van 500g, zodat jullie kunnen zien hoe groot ie is).

Groetjes,
Monique

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Ziet er leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keileuk zeepaardje, echt super geslaagd! Die past perfect in een aquarium.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Monique, ik vind jouw zeepaardje geweldig. Zou je me kunnen uitleggen hoe je hem hebt gemaakt? Heb je misschien een patroon? Groetjes jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste,

    Echt leuk zeepaardje!
    Heb je het patroon nog ergens?

    mvg

    Inge

    BeantwoordenVerwijderen