donderdag 3 september 2015

Geen tijd om te haken

Sinds we terug zijn van de vakantie is het hier druk, druk, druk.
Druk met de wasberg wegwerken, druk met het opruimen van de spullen die mee geweest zijn op vakantie, druk met schoonmaken van het huis (voor mijn dochters verjaardag), druk met maken van een schema van de schooltijden en hobby's van mijn 4 dochters (4 verschillende scholen, 3 verschillende korfbalteams en 3 verschillende muzieklessen).
Ik heb zoveel te regelen, dat ik al 2 weken geen haaknaald of haakwerk heb aangeraakt.
Hopelijk komt er na dit weekend een beetje rust hier in huis. Zodat ik weer verder kan werken aan de haakwerkjes waar ik in de zomervakantie aan begonnen ben en die liggen te wachten op de finishing touch.
Groetjes,
Monique

3 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar. Ik moest echter verplicht rust nemen deze week (zie mijn blog) en ineens had ik toch weer wat haakwerkjes af!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is inderdaad heel herkenbaar. Gewoon alles op zijn tijd.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rustigaan maar, dit is een heel herkenbaar iets voor elke mama denk ik. Een huishouden runnen met schoolgaande kinderen die ook nog aardig wat hobby's hebben is geen makkie. Tussenin ook nog even het huishouden doen, dan heb je nu eenmaal weinig tijd over voor jezelf.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen