dinsdag 21 juli 2020

Eindelijk weer iets gehaakt

Afgelopen week ben ik heerlijk met mijn 4 dochters een weekje naar zee geweest. Op de camping in  Oostkapelle, waar we al jaren komen. Heerlijk buiten leven en genieten van de zon en de zee. Ook de zonsondergang is soms prachtig.
Meestal ga ik ook even naar Arnemuiden, naar Jeanette haar wolwinkeltje, maar dat is er nog niet van gekomen. Wel heb ik afgelopen week mijn haaknaald weer opgepakt. Eindelijk had ik weer zin om iets te haken.
 
Ik had echter de verkeerde dikte zwart katoen mee op vakantie, dus de oogjes en neusgaten komen nog. Ook heb ik een lotusbloem gehaakt, dit aan de hand van een engelstalig patroon. Wel even concentreren, maar het lukt best. Je vindt het gratis patroon hier
Hopelijk laten mijn volgende haakwerkjes niet al te lang op zich wachten.

Groetjes,
Monique

2 opmerkingen:

  1. Goed bezig, fijn dat je weer wat kunt ontspannen.
    Schattig bungelgirafje en mooie lotusbloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Buiten leven kan deugd doen en zeker aan het zee'tje. Leuke creaties, vooral lotusbloem vind ik toppie! Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen