zondag 29 mei 2016

SSssssslang............

Uit het boekje Amigurmi Alfabet heb ik ook nog even de slang gehaakt. Mijn jongste dochter had een uitnodiging gekregen voor een jongenskinderfeestje. Ze wilde een leuk haakwerkje meenemen en de slang leek ons wel wat voor een jongen. Minder meisjesachtig dan een roze flamingo ofzo.
 
En.... de slang wordt uit één stuk gehaakt. Ik vind het nog altijd minder leuk om ami's in elkaar te zetten. Vandaar dat we deze gekozen hebben. Ik heb 'm met acryl gehaakt, wat ik toch minder mooi vind dan katoen. Dus de volgende ami wordt toch weer met katoen gemaakt.
Hij was wat lastig te fotograferen. Maar ik heb toch geprobeerd om een foto van het hoofd te maken.
 
Mijn nieuwe voornemen is nu om alle werkjes die hier in huis rondzwerven af te maken. Ik heb zeker 3 complete poppetjes (de eekhoorn van Christel Krukkert, een klein aapje van Christel Krukkert, het konijn Michi van Antoinette) liggen, alle onderdelen in een boterhamzakje bij elkaar. Dan heb ik ook nog half in elkaar gezette diertjes liggen en half gehaakte amigurumi's. Komende weken heb ik bedacht dat ik deze eerst echt af moet maken, voordat ik aan een nieuwe mag beginnen van mezelf.
Ik ben benieuwd of dat lukt......
 
Fijn weekend,
Monique

3 opmerkingen:

  1. Een stoer cadeautje voor een jongen. Wij hebben ook altijd last van werkjes die je nog moet afmaken. Het haken gaat altijd makkelijk, maar ja dan moet je hem nog in elkaar zetten ;) Het gaat je vast lukken :D
    Nog een fijne zondag...♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke slang, zeker een topcadeau voor een jongen! Benieuwd of het je zal lukken om eerst alles af te maken, mij lukt dit al jaaaaaaren niet meer en ik lig er niet van wakker gelukkig.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar, dat in elkaar zetten is altijd een "dingetje". Succes met je voornemen!
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen