vrijdag 20 mei 2016

Wasbeertje

Op de blog van "Cute Amigurumi" vond ik een leuk (gratis) patroontje van een wasbeertje. Ik vond 'm super schattig, vooral omdat het zo eenvoudig is. Dit is mijn uitvoering geworden (ik verander regelmatig iets aan een patroon);

 

 
Voor degenen die de blog van Cute Amigurumi niet kennen, je vind de link hier. Het is beslist de moeite waard om eens een kijkje te nemen.
 
En m'n wasbeertje is nog even thuis, maar morgen gaat ie verhuizen. Het lukt me maar niet om een voorraadje te maken.
 
Groetjes,
Monique 

3 opmerkingen:

  1. Schattig wasbeertje. Heel herkenbaar dat je aan een patroon een beetje jouw eigen draai geeft.
    Goed dat je anderen de weg wijst naar Cute Amigurumi, want ze heeft veel leuke dingen ontworpen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wasbeertje is inderdaad "cute" :-)
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk wasbeertje, deze site ga ik even pinnen zodat ik nog eens kan gaan piepen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen