zaterdag 19 augustus 2017

Hele gezellige middag

Vandaag was de boeklancering van mijn nieuwe boekje "Bungelbengels haken" bij atelier Jaffari in Arnemuiden.
Het was erg leuk om alle enthousiaste brei- en haaksterren te ontmoeten en even gezellig met iedereen te kletsen.

Ook heb ik uitgelegd dat er bij elke Bungelbengels een kleiner patroon uitgeschreven staat, bv. een tutdoekje. Maar als je de verschillende kleine patronen combineert kun je bij elke Bungelbengel ook de andere kleine patronen haken, zoals een geheimendoosje of rammelaar. Als je de hele set maakt, heb je in totaal 4 knuffels.

Het was erg leuk en ik ben heel benieuwd naar alle Bungelbengels die gehaakt gaan worden.

Jeanet bedankt voor de gastvrijheid en als ik in de buurt ben kom ik zeker weer aan.

Groetjes,
Monique

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik ben benieuwd naar je boekje. Ik heb het boekje Bungelknuffels haken en heb er een aantal uit gemaakt.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben al enige tijd in het bezit van je boekje, en heb alle spullen in huis om de flamingo te maken. Ik heb dit al een aantal keer geprobeerd, maar ik loop steeds vast bij toer 6. Je hebt 30v van toer 5, maar als ik zo kijk heb je 31v nodig om toer 6 te kunnen maken zoals beschreven staat. Klopt dit, of zie ik dit verkeerd?

    BeantwoordenVerwijderen