zondag 10 december 2017

Sneeuwpop

Hier heeft het vandaag gesneeuwd!, net als in de rest van het land. Mijn dochters waren heel blij en hebben heerlijk in de sneeuw gespeeld. Sneeuwballengevechten, sleeën en natuurlijk het maken van een sneeuwpop. Het werd een mega sneeuwpop. De ballen waren zo groot, dat ze deze niet op konden tillen om op elkaar te zetten. Ze hebben er  uiteindelijk maar een liggende sneeuwpop van gemaakt. Ik heb ook een sneeuwpopje gemaakt. Niet van sneeuw, maar van wit katoen. Net als vele anderen heb ik een lichtbol lampje (van de winkel met de grote A) omgehaakt en deze omgetoverd tot een sneeuwpopje.

Ik ben nog niet helemaal tevreden over de vorm van het hoofd, dus dat wordt bij de volgende lichtbol anders. Daarnaast heb ik voor het eerst wangetjes gemaakt op haakwerk. Dat vond ik best spannend om te doen, maar het is prima gelukt. 

Fijn weekend,
Monique

4 opmerkingen:

  1. Prachtige sneeuwpop, ik vind hem goed zo!! En met dat licht in zijn buik, echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, kan ik het patroon misschien krijgen? Zou dit ook willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo ik vind de sneeuw pop heel leuk.
    hoe kom ik aan het patroon ???
    mvg Wil Bierman

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een kooppatroon van Happy Lights van Made by AnneRie

    BeantwoordenVerwijderen