zaterdag 30 december 2017

Visjes

Het nieuwe jaar, ga ik met een nieuwe uitdaging beginnen. Ik heb een andere baan!
Na bijna 17 jaar bij hetzelfde bedrijf te hebben gewerkt, is het tijd voor iets anders. Het is wel moeilijk om afscheid te nemen van je collega's waar je zo'n lange tijd mee hebt samengewerkt. Omdat ik altijd graag goudvissen op het werk had en deze steeds doodgingen, heb ik voor mijn "oud"collega's vissen gehaakt. Die hoeven niet veel verzorging en gaan niet dood. 
En mijn "oud" collega's hebben een aandenken aan mij.



Ze werden enthousiast ontvangen.
En nu, op naar 2018!

Groetjes,
Monique

2 opmerkingen:

  1. Dat is spannend, maar ook leuk. Ik wens je veel succes met je nieuwe baan. Dat 2018 op alle gebied een mooi jaar mag worden. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen