maandag 8 januari 2018

Engeltje

Voor mijn tante haar 80ste verjaardag haakte ik een engeltje op een lichtbol.

Voor het aureooltje heb ik een ketting lossen gehaakt. Deze heb ik aan elkaar genaaid en daarna een ijzerdraadje erdoorheen gevlochten. Het ijzerdraad komt van een binder van vuilniszakken. Hier haal je het witte plastic vanaf en zo houd je een dun ijzerdraadje over. Een tweede ijzerdraadje heb ik dubbelgevouwen en aan de achterkant om de aureool gedaan. Daarna deze in het hoofd gestoken. Het is dus niet veilig voor kinderen om mee te spelen, maar voor volwassen om naar te kijken kan prima. 
Ik vind 'm een beetje weghebben van de Monchhichi aapjes van vroeger...

Groetjes,
Monique

2 opmerkingen:

  1. Wat schattig! En wat een lief cadeautje voor je tante, daar zal ze vast erg blij mee zijn.
    Fijne dinsdag!
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen