zondag 28 juni 2020

Haak dip

Het is al even stil op mijn blog. Ik kom er niet toe om op dit moment iets te haken. Hopelijk lukt dat binnenkort weer als het wat rustiger is.
Ik weet niet of het jullie al opgevallen is, maar ik heb mijn naam aangepast van Monique Vos-Meulenbroek, naar Monique Meulenbroek. Ja, inderdaad, mijn partner en ik zijn uit elkaar. Dit geeft toch wel de nodige stress en strubbelingen. Zo moet je van alles regelen, ik ben ondertussen verhuisd naar mijn moeder (ik heb op dit moment geen eigen huis om in te wonen) en mijn kinderen zijn alle 4 mee verhuisd. De jongste gaat om de week een week bij papa wonen, maar de andere 3 zijn bij mij. Dus de nodige aanpassingen voor iedereen.
Ik ben bijna klaar met het uitpakken en alles een plaatsje geven. Ook de meeste dingen mbt de scheiding lopen ondertussen. Nu nog op zoek naar een eigen huisje, maar dat valt hier in ons dorp niet mee. Er is veel te koop, maar alles is hartstikke duur. Wellicht komt er uiteindelijk toch iets voor mij voorbij.
Over 2 weken is het zomervakantie, dan ga ik een weekje kamperen. Hopelijk kan ik dan weer de rust vinden om aan een haakwerkje te beginnen. Ik moet wel nog op zoek naar mijn haaknaalden, want eigenlijk weet ik niet zo goed waar ze gebleven zijn met de verhuizing.

Fijn weekend,
Monique

4 opmerkingen: