zaterdag 4 oktober 2014

Vitrinekast

Vandaag heb ik mezelf een vitrinekast cadeau gedaan.
Vaak krijg ik van visite de vraag waar mijn bungelknuffels uit het boekje zijn (waarschijnlijk willen ze de bungels graag in het "echt" zien). Mijn antwoord was dan altijd, in een tas in de kast. Uit de reactie kon je opmaken dat ze dat erg jammer vonden. Vandaar dat ik nu eindelijk een vitrinekast gekocht heb, waar mijn bungelknuffels in kunnen staan (zonder dat ze stoffig worden) zodat de visite de bungels kan bewonderen.
 
    


 
Groetjes,
Monique

6 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee om de bungelknuffels een mooi plekje te geven. En zo te zien is er nog plek voor nieuwe knuffels.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat dacht ik ook direct, er kunnen nog steeds nieuwe bungels bij... Dus laat maar komen ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De onderste twee schappen staan ook al vol, maar met wat? Dat blijft voorlopig een verassing voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dit is natuurlijk veeeeel beter! Je knuffeltjes verdienen beter dan in een tas weggestopt te zitten, hier komen ze tot hun recht en kunnen ze bewonderd en geknuffeld worden.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prima oplossing ,zo kan iedereen ze bewonderen dan alleen maar ergens verstopt in een kast of tas te liggen,en ik ben wel heel benieuwd waar je onderste 2 planken dan vol mee liggen,hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vindt de zeemeermin erg leuk en wil die graag maken, heeft u daar misschien het patroon van.
    Groetjes Thea van Noort

    BeantwoordenVerwijderen