maandag 20 oktober 2014

Werk aan de winkel.

Mijn schoonzus gaat op 2 november haar winkeltje openen met gerestylde meubles en cadeau artikelen; "Mooi Goed bij Jet" in Appeltern. Ze wil ook mijn haakwerkjes gaan verkopen. Er zijn al een heleboel poppetjes naar haar winkeltje verhuisd. Verder heeft ze aangegeven welke haakwerkjes ze daar nog graag bij zou hebben. Ik heb nog behoorlijk wat werk te doen voordat het zover is. Voor nu zijn er al een paar hartjessleutelhangers klaar. Op naar de visjes en vogeltjes. 

 
 
Groetjes,
Monique

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke hartjes! Veel succes met je haakwerk en ook je schoonzus veel succes met haar winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt je hartjes heel leuk afgewerkt met een kleurtje en onderaan nog een kraaltje met flosje eraan, tof! Fijn dat je schoonzus je maaksels gaat verkopen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op zoek naar een haakpatroon van een leuk klein visje kwam ik op je blog terecht. Ik ben meteen maar volger geworden.
    Dank je wel voor het gratis patroon!
    Deze sleutelhangers zijn trouwens ook geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor jullie leuke reacties. Het hartje heb ik al ooit eerder gehaakt en de link naar het patroon staat in mijn berichtje van mei (voor degene die het ook graag willen maken).

    BeantwoordenVerwijderen