dinsdag 31 maart 2015

Vogeltje

Zoals ik al eerder vermeldde hebben we best veel verjaardagen (en feestjes) in maart. Ik liet al eerder kleine haakwerkjes zien, welke als kadootje gebruikt zijn. Omdat ik het niet leuk vindt om steeds hetzelfde te haken (voor de ontvanger van het kadootje maakt het niets uit), heb ik nu een vogeltje gemaakt. Deze is al uitgevlogen en de jarige was er erg blij mee.

Het patroon komt van Dol op Wol en je vindt 't hier . Verder heb ik de vleugeltjes een beetje opgeleukt, geinspireerd door een leuk blogbericht van Cute Dutch .

Groetjes,
Monique


6 opmerkingen:

  1. Ja, leuk! Met dat sprietjesgaren kan je leuke dingen doen!
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk met die pluizige vleugeltjes.
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk!! En bedankt voor het linkje ;)

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan aan de vleugeltjes, zo lijken ze op echte.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen