maandag 28 december 2020

Een gezond 2021 !!!

 Voor het nieuwe jaar wens ik jullie allemaal een gezond en creatief 2021 !!!

Mijn dochters en ik zitten al 2 weken in quarantaine, we zijn met 3 positief getest op corona. We zijn gelukkig niet super ziek geweest, maar toch wel ellendig, hoofdpijn, keelpijn, verkouden en hoesten. De meeste klachten zijn gelukkig over, maar het hoesten en de keelpijn duurt langer. Hopelijk kunnen we met oudjaar weer uit quarantaine. Omdat een goede gezondheid voor mij erg belangrijk is en we een vreselijk hectisch jaar achter de rug hebben met corona wens ik jullie allemaal een gezond jaar toe. 

En hopelijk is er voor 2021 ook meer tijd voor onze creatieve hobby's.

Fijne jaarwisseling allemaal!

Monique

1 opmerking:

  1. Ik wens jullie ook een gezond, gelukkig en liefdevol 2021. Beterschap voor jullie met de laatste restjes Coronavirus.

    BeantwoordenVerwijderen